Miejsce startu i mety, informacje organizacyjne

15.07.2021.
Post nieaktualny w związku ze zmianą miejsca startu i mety!!!.
— kliknij tu

Spieszymy z informacjami dotyczącymi tegorocznej bazy maratonu Karpacki Hulaka.

W piątek 23 lipca wystartuje kolejna edycja Karpackiego Hulaki.

Za miejsce bazy maratonu wybraliśmy Camping 202 – „Pod Jabłoniami, zlokalizowany przy ulicy Piłsudskiego 28A w Tarnowie. Okolica obfituje w miejsca parkingowe, z których najkorzystniejsze to niestrzeżony parking na 70 samochodów położony na północ od campingu, przy centrum rekreacji „Przystań Kantoria”.

Camping w lewym dolnym rogu zdjęcia, parking i centrum wypoczynku „Przystań Kantoria” w prawym górnym rogu zdjęcia.

Jeśli zechcecie zaparkować na samym campingu pamiętajcie o tym, że pierwszeństwo mają tu goście obiektu. Oznacza to konieczność wykupienia noclegu z czwartku na piątek (noc z 22-go na 23-go lipca), zachęcamy więc do rezerwacji miejsc, czy to na polu namiotowym, w domku bungalow lub Hotelu Kantoria.

Aktualny cennik do podglądnięcia tu.

Właściciele Campingu przykładają bardzo dużą wagę do poczucia bezpieczeństwa swoich gości, więc korzystanie z infrastruktury campingu (toalety, prysznice) wymaga statusu zarejestrowanego/zameldowanego gościa campingu. Sugerujemy byście nie odkładali na ostatnią chwilę wyboru miejsca noclegowego. Z racji specyfiki tegorocznego sezonu urlopowego notuje się bowiem duże zainteresowanie Tarnowem, jako miejscem turystki weekendowej, co może rodzić problem ze znalezieniem miejsc noclegowych w dniach rozgrywania maratonu.

Szczegółowy harmonogram startu opublikujemy w komunikacie technicznym, warto jednak już teraz zanotować, iż:

  • rejestrację i wydawanie pakietów startowych planujemy w czwartek, 22-go lipca, w godzinach od 17:00 do 21:00,
  • w dniu 23 lipca, punkt startu będzie otwarty od godziny 7:00, tak więc do 8:30 będzie możliwość odebrać pakiet oraz lokalizator GPS,
  • start wspólny nastąpi o 9:00

Kilka ważnych informacji:

Po pierwsze z racji jednak mniejszej niż zakładana frekwencji zrezygnowaliśmy z eskorty policji podczas przejazdu przez Tarnów.

Po drugie, ostatni objazd „miejskiego” odcinka trasy ujawnił zmiany w organizacji ruchu, na pierwszych 2 km. Zaktualizowaliśmy więc ślady dla obu wariantów segmentu startowego, tak by przy wykorzystaniu ścieżek rowerowych bez zakłóceń dotrzeć do wylotowej ulicy Gumińskiej.

Po trzecie, w związku z tym, że do ok 5,3 km trasy, a więc przejazdu pod wiaduktem drogi krajowej nr 94 będziecie poruszać w sporym ruchu miejskim prosimy o podzielenie się na grupki pozostające w kontakcie wzrokowym, uważną jazdę i powstrzymanie się o ataków i szybkiej jazdy. Ostry start i podkręcenie tempa zapewni prosta za wiaduktem, a po skręcie w prawo w miejscowości Skrzyszów pierwsze podjazdy.